Financieel manager

leiden

Heb je al ervaring als financieel manager en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Wil je werken bij een dynamische en winstgevende organisatie? Lees dan snel verder!

De opdrachtgever ontwikkelt, produceert, verkoopt en onderhoudt pompen en pompinstallaties voor water aan- en afvoer in uiteenlopende toepassingen wereldwijd.

Wat ga je doen?

Geen dag is hetzelfde als Financieel Manager binnen onze organisatie. Door jouw coördinerend vermogen en kennis draag je bij aan een efficiënte, juiste en tijdige uitvoering van alle werkzaamheden van de afdeling Finance and Administration. Door logisch na te denken en mensen te verbinden verbeter je de team- en werkprocessen in termen van kwaliteit, dienstverlening en samenwerking. Dit gebeurt zowel op structurele als op ad-hoc basis en in samenwerking met de afdelingen Procurement, Sales, Data Management en IT.

De afdeling Finance and Administration bestaat uit 4 personen en beheert de boekhouding, de betalingen en credit management voor de holding en haar dochtermaatschappijen.

En verder:

  • Je bent verantwoordelijk voor de maandafsluiting van de verschillende entiteiten, de rapportage naar de moedermaatschappij volgens IFRS en het jaarrekening proces inclusief de bijhorende analyses en balansaansluitingen
  • Je analyseert externe ontwikkelingen welke invloed hebben op wet- en regelgeving en adviseert de organisatie hierover
  • Je signaleert (actief en met anderen) tijdig knelpunten, je genereert nieuwe ideeën en weet deze juist te implementeren
  • Daarnaast voer je regelmatig extern overleg met accountants en banken en intern met andere afdelingen
  • Coachen, motiveren en ontwikkelen van de medewerkers van het team
  • Beheren van de debiteuren- en crediteurenadministratie
  • Journaliseren van de meer ingewikkelde posten
  • Controleren en indienen van omzetbelasting aangiften en CBS rapportages
  • Integriteit bewaken van de geadministreerde gegevens en het controleren op juistheid, tijdigheid en volledigheid van de administratie

Geboden

  • Een mooi salaris: 4.500,- à 5.500,- (o.a. afhankelijk van ervaring) en een aantrekkelijk pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals winstdeling ter hoogte van een maandsalaris, reiskostenvergoeding, 27 vakantiedagen en 13 Adv
  • Flexibele werktijden
  • Werken binnen een dynamische en winstgevende organisatie
  • In-en externe opleidingen om jezelf te blijven ontwikkelen
  • De ruimte om initiatieven te ontplooien en verantwoordelijkheid te nemen.
  • Regelmatig gezellige activiteiten met het team en het bedrijf
  • Een bedrijfsrestaurant waar jij lekker kan lunchen
  • Dit betreft een werving & selectieopdracht, wat betekent dat je rechtstreeks in dienst gaat bij de opdrachtgever

Gevraagd

  • Als Financieel Manager ben jij een teamspeler, je weet goed te communiceren op diverse niveaus, hebt een goed gevoel voor verhoudingen, bent proactief, verbindend en motiverend om het team mee te nemen in (verander)processen
  • Je beheerst naast de Nederlandse taal ook de Engelse taal in woord en geschrift
  • Relevante opleiding op Hbo/Hbo+ niveau zoals SPD Bedrijfsadministratie, Finance & Control of Accountancy
  • Goed cijfermatig inzicht, integriteit en nauwkeurigheid
  • Kennis van en ervaring met ERP systemen, BI systemen en van Excel

 

Meer informatie:

Bel of app me op: 06-23988079

Solliciteren:

meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

 


« Ga terug naar het vacature-overzicht
Rotterdam

Ben je een ervaren financieel administrateur, die graag zelfstandig een veelzijdige functie vervult? Wil je werken in een fijne werkomgeving met een enthousiaste groep mensen? Lees dan snel verder!

regio Alphen aan den Rijn

Ben jij commercieel ingesteld en wil je bij een succesvolle en snelgroeiende organisatie aan de slag? Wil jij graag met jouw werk impact maken en bijdragen aan een duurzamere wereld? Lees dan snel verder!

regio Leiden

Ben jij creatief, commercieel en klantgericht? Wil jij graag werken bij een warm en gezellig familiebedrijf? Lees dan snel verder!


Ik heb de samenwerking met Michèle als professioneel en prettig ervaren. Geen poespas en ze doet wat ze belooft. Van harte aanbevolen!

Nanette

De ervaring en vakkennis in matchmaking is wat er voor zorgt dat ik volgende keer ook graag weer terugkom.

Frans de Groot

Bedankt voor de snelle en professionele bemiddeling. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe baan en mijn nieuwe werkgever

Christiane

We hebben elke keer weer heel snel heel bekwame nieuwe mensen.

Johan

Waar het me zelf niet lukte iemand te vinden had Michele het binnen een paar dagen voor elkaar!

F. van 't Hoog

Meijboom Werving & Selectie  •  Marktstraat 5  •  2411 BE Bodegraven
Michèle Meijboom  •  +31(0) 6 23 988 079  •  meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

Meijboom Werving & Selectie
Marktstraat 5
2411 BE Bodegraven

Michèle Meijboom
+31(0) 6 23 988 079
meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

Meijboom Werving & Selectie | Ontwerp & realisatie: Matthja.nl & De Goudse Wolf