Commercieel medewerker binnendienst zonnepanelenbranche (32-40 uur)

alphen aan den rijn

Ben jij commercieel ingesteld en wil je bij een succesvolle en snelgroeiende organisatie aan de slag? Wil jij graag met jouw werk impact maken en bijdragen aan een duurzamere wereld? Lees dan snel verder!

Onze opdrachtgever is dé groothandel voor zonnepaneel installateurs. Ze hebben een ruim assortiment zonnepanelen, omvormers, montagesystemen, ev-chargers, warmtepompen, batterij-opslag en toebehoren. Ze leveren hun producten en diensten aan technische installatiebedrijven, projectontwikkelaars en professionals in de bouw- en vastgoedsector.

Wat ga je doen?

Als Commercieel Medewerker Binnendienst ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Onze klanten zijn technisch installatiebedrijven, projectontwikkelaars en professionals in de bouw- en vastgoedsector. Jij bent de ondersteuning voor je collega’s die in de buitendienst werken.

Onze collega's in de buitendienst zijn verantwoordelijk voor het binnenhalen van new business. Hebben ze deze met succes binnen gehaald, dan gaat de relatie over naar de binnendienst, naar jou dus!

Samen met je collega’s op de binnendienst zorg jij dat onze klant goed geholpen wordt. Wij willen onze klant leren kennen en inspelen op de behoeftes, wij geloven in een persoonlijke aanpak. Hier vertrouwt de klant op jouw (technische) deskundigheid. Je denkt daarbij in oplossingen en je weet precies wie je op welke momenten moet informeren om de klant tevreden te houden. Je bent hier een belangrijke schakel tussen verkoop, magazijn en onze klant.

De werkzaamheden die hierbij horen:

  • Het (telefonisch) verwerken van de orders en offertes;
  • Het actief benaderen van klanten voor een duurzame relatie;
  • Het verwerken van de binnenkomende e-mails;
  • Het helpen van klanten bij het inkoopproces en technische vraagstukken;
  • Het voorzien van passend advies aan onze klanten. Hier speel je in op allerlei uitdagingen die zich tijdens deze processen kunnen voordoen.

Wie is jouw team?

Je gaat aan de slag in ons sales team, bestaande bestaat uit 25 collega’s, verdeeld over binnen- en buitendienst. Onze medewerkers bepalen ons succes. Je collega’s zijn ambitieus, enthousiast en hebben een enorme drive om bij te dragen aan onze groei. We werken hard maar weten altijd ruimte te vinden om het werkplezier hoog te houden. Zo sluiten we de week altijd af met een borrel!

Wat bieden wij jou?

  • Een baan voor 32-40 uur;
  • Een enthousiast team vol ambitie en een inspirerende werkomgeving met moderne zit-sta bureaus, een prachtig pand, wat goed bereikbaar is en volop parkeergelegenheid;
  • Salaris: € 2.000, - € 4.000,- (afhankelijk van leeftijd en ervaring)
  • Goede secundaire voorwaarden zoals 25 vakantiedagen op fulltime basis, reiskostenvergoeding, een contract voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast dienstverband
  • Vrijheid, zelfstandigheid, verantwoordelijkheid. Je krijgt de tijd en middelen om je te ontwikkelen op zowel persoonlijk als professioneel vlak;
  • Een contract voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een heerlijke lunch, die elke dag wordt verzorgd door onze hospitality medewerker;
  • Elke vrijdagmiddag een borrel! Zo sluiten wij op een gezellige manier de week af;
  • Leuke uitjes en regelmatig bbq’s op ons terras;
  • Rechtstreeks dienstverband bij de opdrachtgever

Wie ben jij?

Met jouw persoonlijke aanpak weet jij de klant goed te kunnen helpen. Jij voelt je verantwoordelijk en hebt de drive om mee te bouwen met onze groei! Dit vraagt flexibiliteit en doorzettingsvermogen, want we zijn een organisatie in ontwikkeling.

Daarnaast vinden we het belangrijk dat:

  • Je minimaal een MBO diploma hebt;
  • Je service- en resultaatgericht werkt en commercieel bent ingesteld (opleiding of werkervaring);
  • Je ervaring hebt met onze (solar) branche en de techniek die hier bij hoort of je bent bereid dit te leren;
  • Je administratief goed onderlegd bent en de Nederlandse taal uitstekend beheerst;
  • Je beschikbaar bent tussen 07.00-18.00 uur (wisselende diensten in overleg met collega’s over de bezetting).

 

Meer informatie:

Bel of app me op: 06-23988079

Solliciteren:

meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

 


« Ga terug naar het vacature-overzicht
regio Alphen aan den Rijn

Ben je graag het visitekaartje van het bedrijf en vind je het een uitdaging om bij te dragen aan een gastvrije en servicegerichte klantervaring? Spreekt een veelzijdig en breed takenpakket jou aan? En wil je graag werken bij een groeiend familiebedrijf met een warme en informele bedrijfscultuur? Lees dan snel verder!

regio Alphen aan den Rijn

Ga jij stralen van een soepel verlopende goederen- en dienstenstroom? Zie jij het als uitdaging om het operationele inkoopproces te verbeteren om zo klantwensen op een kostenefficiënte manier te vervullen? Lees dan snel verder!

Amsterdam

Heb jij een echte salesdrive en wil jij jezelf graag commercieel verder ontwikkelen? Wil je werken bij een dynamische organisatie met een open werksfeer? Lees dan snel verder.


Ik heb de samenwerking met Michèle als professioneel en prettig ervaren. Geen poespas en ze doet wat ze belooft. Van harte aanbevolen!

Nanette

De ervaring en vakkennis in matchmaking is wat er voor zorgt dat ik volgende keer ook graag weer terugkom.

Frans de Groot

Waar het me zelf niet lukte iemand te vinden had Michele het binnen een paar dagen voor elkaar!

F. van 't Hoog

We hebben elke keer weer heel snel heel bekwame nieuwe mensen.

Johan

Bedankt voor de snelle en professionele bemiddeling. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe baan en mijn nieuwe werkgever

Christiane

Meijboom Werving & Selectie  •  Marktstraat 5  •  2411 BE Bodegraven
Michèle Meijboom  •  +31(0) 6 23 988 079  •  meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

Meijboom Werving & Selectie
Marktstraat 5
2411 BE Bodegraven

Michèle Meijboom
+31(0) 6 23 988 079
meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

Meijboom Werving & Selectie | Ontwerp & realisatie: Matthja.nl & De Goudse Wolf