Heb je financieel administratieve ervaring en houd je van organiseren? Ben je daarnaast een aanpakker en wil je graag werken binnen een leuk, ambitieus en flexibel team? Lees dan snel verder!
Een klein en groeiend internationaal opererend bedrijf, dat techniek ontwikkelt en verkoopt t.b.v. de evenementenbranche. Het bedrijf bestaat momenteel uit een toegewijd team van 13 professionals en is gevestigd in de regio Alphen aan den Rijn.
Je werkt samen met de Finance Manager en jullie zorgen gezamenlijk voor de financiële administratie. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het organiseren van alle zaken om de organisatie op rolletjes te laten lopen. Denk daarbij bv. aan het maken van afspraken, boeken van reizen voor collega’s en het ondersteunen van het management team. Je komt te werken in een organisatie met korte lijnen en een informele setting.
Een greep uit jouw verantwoordelijkheden:
Bel of app me op: 06-23988079
meijboom@meijboomwervingenselectie.nl
Ben je een ervaren financieel administrateur, die graag zelfstandig een veelzijdige functie vervult? Wil je werken in een fijne werkomgeving met een enthousiaste groep mensen? Lees dan snel verder!
Ben jij commercieel ingesteld en wil je bij een succesvolle en snelgroeiende organisatie aan de slag? Wil jij graag met jouw werk impact maken en bijdragen aan een duurzamere wereld? Lees dan snel verder!
Ben jij een ervaren financieel administratief medewerker en houd jij je graag bezig met de crediteuren- en debiteurenadministratie? Wil jij graag werken bij een groeiend bedrijf, waar medewerkers trots en betrokken zijn en met plezier naar hun werk gaan? Lees dan snel verder.
Meijboom Werving & Selectie • Marktstraat 5 • 2411 BE Bodegraven
Michèle Meijboom • +31(0) 6 23 988 079 •
meijboom@meijboomwervingenselectie.nl
Meijboom Werving & Selectie
Marktstraat 5
2411 BE Bodegraven
Michèle Meijboom
+31(0) 6 23 988 079
meijboom@meijboomwervingenselectie.nl
Meijboom Werving & Selectie | Ontwerp & realisatie: Matthja.nl & De Goudse Wolf