Commercieel technisch medewerker binnendienst (32-40 uur)

alphen aan den rijn

Ben jij toe aan een nieuwe veelzijdige functie, waarbij je jouw gevoel voor commercie en techniek kunt combineren? Spreekt de internationale markt met klanten binnen met name de energiemarkt (zoals de offshore- en windmolenindustrie) jou aan? Lees dan snel verder!

Onze opdrachtgever is een toonaangevende ontwerper en fabrikant van gesmede producten voor afmeren, zwaar hijswerk, ankerbehandeling en tuigagetoepassingen. Ze zijn actief in een gespecialiseerde wereldmarkt, waar kwaliteit, leverbetrouwbaarheid en snelle leveringen op de eerste plaats komen. Ter uitbreiding van het team zijn ze op zoek naar een nieuwe collega.

Wat ga je doen?

  • Intensief contact met huidige klanten en opbouwen van contact met potentiële klanten
  • Luisterend vermogen om de vraag van de klant te vertalen naar een passende oplossing
  • Uitbrengen en opvolgen van offertes
  • Oplossingsgericht sparren met relaties, innovatief meedenken
  • Verstrekken van (technische) informatie
  • Verwerken offertes en leveringen in het ERP systeem
  • Verrichten van after-sales
  • Bezoek aan (potentiële) klanten en vakbeurzen

Geboden

  • Een uitdagende functie, die veel energie en voldoening kan opleveren
  • Een uniek productportfolio in een groeiend bedrijf met een informele en collegiale cultuur
  • Een salaris van €2.700,- a €4.500,- (afhankelijk van opleiding en ervaring) 
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding, eindejaarsgratificatie (afhankelijk van het bedrijfsresultaat), pensioenregeling volgens de Cao Metaal & Techniek
  • Contract rechtstreeks bij de opdrachtgever

Gevraagd

  • HBO werk- en denkniveau
  • Bij voorkeur kennis en/of ervaring met de verkoop van technische producten, maar in ieder geval aantoonbare affiniteit met techniek
  • Ervaring met ERP systemen, kennis van Navision is een pré
  • Goede communicatieve vaardigheden, energie en een hands-on mentaliteit
  • In staat om te werken onder tijdsdruk en de juiste prioriteiten te stellen
  • Vloeiende beheersing van de Engelse taal en een goede beheersing van de Nederlandse taal, andere talen zijn een pré

 

Meer informatie:

Bel of app me op: 06-23988079

Solliciteren:

meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

 


« Ga terug naar het vacature-overzicht
Rotterdam

Ben je een ervaren financieel administrateur, die graag zelfstandig een veelzijdige functie vervult? Wil je werken in een fijne werkomgeving met een enthousiaste groep mensen? Lees dan snel verder!

regio Zoetermeer

Ben je commercieel ingesteld en leg je makkelijk contact met zowel bestaande als nieuwe klanten, lees dan snel verder want dan ben jij de accountmanager die wij zoeken!

regio Leiden

Ben jij creatief, commercieel en klantgericht? Wil jij graag werken bij een warm en gezellig familiebedrijf? Lees dan snel verder!


Bedankt voor de snelle en professionele bemiddeling. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe baan en mijn nieuwe werkgever

Christiane

Ik heb de samenwerking met Michèle als professioneel en prettig ervaren. Geen poespas en ze doet wat ze belooft. Van harte aanbevolen!

Nanette

Waar het me zelf niet lukte iemand te vinden had Michele het binnen een paar dagen voor elkaar!

F. van 't Hoog

We hebben elke keer weer heel snel heel bekwame nieuwe mensen.

Johan

De ervaring en vakkennis in matchmaking is wat er voor zorgt dat ik volgende keer ook graag weer terugkom.

Frans de Groot

Meijboom Werving & Selectie  •  Marktstraat 5  •  2411 BE Bodegraven
Michèle Meijboom  •  +31(0) 6 23 988 079  •  meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

Meijboom Werving & Selectie
Marktstraat 5
2411 BE Bodegraven

Michèle Meijboom
+31(0) 6 23 988 079
meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

Meijboom Werving & Selectie | Ontwerp & realisatie: Matthja.nl & De Goudse Wolf