Commercieel medewerker binnendienst (32-40 uur)

dordrecht

Ben jij een gedreven en energieke persoonlijkheid met commerciële flair? Heb je al enige ervaring commerciële ervaring opgedaan en heb je de ambitie om jezelf verder te ontwikkelen bij een dynamische snel groeiende internationale organisatie? Lees dan snel verder!

Onze opdrachtgever ontwikkelt, produceert en verkoopt duurzame en efficiënte val- en stootbeveiligingen van kunststof voor veeleisende omgevingen zoals productiehallen, bedrijfshallen, magazijnen, sportparcoursen en veel meer. Het is een internationaal bedrijf met haar hoofdkantoor in België en is marktleider in “high performance safety systems”. In Nederland is de verkooporganisatie gevestigd in de regio Dordrecht. Medewerkers ervaren de organisatie als een jong en dynamisch bedrijf met een no-nonsense cultuur en permanente motivatie voor innovatie en kwaliteit. Dit wordt positief opgemerkt in de markt: het bedrijf maakt al jaren een gezonde groei door. Voor de komende jaren wordt een sterke verdere groei voorzien.

Hun teamspelers:

  • Nemen initiatief
  • Zijn positief ingesteld: zien mogelijkheden in plaats van problemen
  • Zijn dynamisch en flexibel: “teamwork makes the dream work”
  • Zijn open en respectvol naar elkaar
  • Hebben goesting en ambitie om op topniveau te spelen
  • Bewaren de rust en focus bij piekmomenten
  • Zijn elk op zich een waardevolle schakel in het spelersteam

Wat ga je doen?

  • Het Internal Sales-team legt de focus op offerte opmaak, orderverwerking en realiseren van gestelde levertijden en leadacquisitie anderzijds. Als commercieel medewerker binnendienst zien we je vanuit deze laatste domeinen meebouwen aan de groei;
  • Aanvragen van klanten analyseren en juiste acties ondernemen;
  • Je bent verantwoordelijk voor de opmaak van correcte en uniforme offertes. Hiervoor stem je intern af met de Sales Accountmanagers en de collega’s van de logistieke en installatiedienst;
  • Je werkt samen met je collega’s van orderadministratie in België. Wanneer je een ‘go’ krijgt voor een offerte, zorg je in goede harmonie voor de juiste orderverwerking en het opvolgen van het gehele proces tot levering om de geplande levertijden te realiseren;
  • Altijd bereid tot after service. Je polst graag even of je klant tevreden is nadat de producten geleverd en of geïnstalleerd zijn;
  • Je contacteert met plezier leads en potentiële klanten. Je gaat na waar de kansen liggen, weet interesse te wekken en plant bezoeken in voor je collega Sales Account Managers;
  • Je neemt op eigen initiatief proactief contact op met actieve klanten;
  • Je registreert de prospect- en klantengegevens op correcte wijze;
  • Als sparring partner van je sales collega’s, geef je vanuit jouw werkveld input tijdens sales meetings. Je bouwt mee aan de sales strategie.

Wat bieden wij?

  • Jezelf verder ontwikkelen in een innoverend en dynamisch bedrijf in volle groei
  • Een uitdagende en afwisselende job waar eigen initiatief sterk wordt gewaardeerd
  • Een mooi marktconform salaris, 25 vakantiedagen (bij een 40-urige werkweek), laptop, telefoon, goede pensioenregeling (50/50) en de mogelijkheid om 5 dagen extra verlof te nemen of €1500,- bruto extra vergoeding
  • Rechtstreeks dienstverband bij de opdrachtgever

Wat vragen wij?

Vol enthousiasme bestorm je samen met het team het speelveld, schouder aan schouder. Je bent in staat je voor lange termijn te binden en mee te groeien met de organisatie. Jij wordt de aanvoerder van jouw loopbaan!

  • Je hebt Hbo werk- en denkniveau en al enige relevante werkervaring is meegenomen, maar belangrijker is je drive je op commercieel vlak te ontwikkelen.
  • Je straalt klantvriendelijkheid uit.
  • Je hebt een dynamische persoonlijkheid, met professionele houding én commerciële flair. Je bent niet makkelijk uit het veld te slaan.
  • Je wordt enthousiast van onze producten en oplossingen.
  • Je bent administratief sterk en weet je taken efficiënt te organiseren. Je werkt graag zelfstandig.
  • Gezien het internationale speelveld heb je een goede kennis van het Nederlands en Engels.

 

Meer informatie:

Bel of app me op: 06-23988079

Solliciteren:

meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

 


« Ga terug naar het vacature-overzicht
Rotterdam

Ben je een ervaren financieel administrateur, die graag zelfstandig een veelzijdige functie vervult? Wil je werken in een fijne werkomgeving met een enthousiaste groep mensen? Lees dan snel verder!

regio Zoetermeer

Ben je commercieel ingesteld en leg je makkelijk contact met zowel bestaande als nieuwe klanten, lees dan snel verder want dan ben jij de accountmanager die wij zoeken!

regio Alphen aan den Rijn

Ben jij commercieel ingesteld en wil je bij een succesvolle en snelgroeiende organisatie aan de slag? Wil jij graag met jouw werk impact maken en bijdragen aan een duurzamere wereld? Lees dan snel verder!


Ik heb de samenwerking met Michèle als professioneel en prettig ervaren. Geen poespas en ze doet wat ze belooft. Van harte aanbevolen!

Nanette

We hebben elke keer weer heel snel heel bekwame nieuwe mensen.

Johan

Waar het me zelf niet lukte iemand te vinden had Michele het binnen een paar dagen voor elkaar!

F. van 't Hoog

Bedankt voor de snelle en professionele bemiddeling. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe baan en mijn nieuwe werkgever

Christiane

De ervaring en vakkennis in matchmaking is wat er voor zorgt dat ik volgende keer ook graag weer terugkom.

Frans de Groot

Meijboom Werving & Selectie  •  Marktstraat 5  •  2411 BE Bodegraven
Michèle Meijboom  •  +31(0) 6 23 988 079  •  meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

Meijboom Werving & Selectie
Marktstraat 5
2411 BE Bodegraven

Michèle Meijboom
+31(0) 6 23 988 079
meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

Meijboom Werving & Selectie | Ontwerp & realisatie: Matthja.nl & De Goudse Wolf