Accountmanager new business uitzendbranche

zoetermeer

Ben jij een positieve en enthousiaste persoonlijkheid en maak je makkelijk contact? Ben je daarnaast commercieel en salesgericht? Lees dan snel verder!

Onze opdrachtgever is een uitzendorganisatie die EU burgers bemiddelt naar toonaangevende Nederlandse bedrijven in logistiek, productie en techniek. 

Als verkoop specialist in de uitzendbranche voor internationale medewerkers ben je verantwoordelijk voor het identificeren van potentiële klanten in jouw toegewezen regio. Je hebt een proactieve rol in het opbouwen van relaties met klanten, begrijpt hun behoeften op het gebied van personeelswerving en -behoud, en presenteert oplossingen die aansluiten bij hun specifieke uitdagingen. Jouw werkzaamheden omvatten leadgeneratie, presentaties, relatiebeheer en het verkennen van nieuwe zakelijke kansen.

Wat ga je doen?

  • Identificeren van potentiële klanten
  • Beheren van het salesproces, inclusief leadgeneratie en uitwerken van offertes
  • Opbouwen en onderhouden van sterke relaties met klanten, key accounts en partners
  • Analyseren van markttrends en concurrentie om verkoopstrategieën aan te passen
  • Ontwikkelen van strategieën voor new business en inspelen op verkoopkansen
  • Rapporteren aan het salesmanagement over voortgang en behaalde doelen
  • Actieve deelname aan tendertrajecten en offerte-uitwerking
  • Samenwerken met collega's om nieuwe klanten succesvol op te starten

Geboden

  • Een start salaris tussen 2600, – 3400,- per maand met 13e maand
  • 25 vakantiedagen, 8% vakantietoeslag en pensioenregeling
  • Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling
  • Dynamische werkomgeving binnen een groeiende organisatie
  • Auto, telefoon en laptop van de zaak
  • Rechtstreeks dienstverband bij de opdrachtgever

Gevraagd

  • Minimaal 1 jaar ervaring in een vergelijkbare salesfunctie bij voorkeur binnen de uitzendbranche
  • Kennis van de uitzendbranche en bewezen netwerk
  • Resultaatgerichte en zelfgemotiveerde instelling
  • Sterke communicatieve vaardigheden en vermogen om effectieve relaties op te bouwen
  • In staat om verkoopdoelen te behalen en omzet te vergroten
  • Zelfstandig en in teamverband kunnen werken
  • Initiatiefrijk en proactief in het signaleren van verkoopkansen

 

Meer informatie:

Bel of app me op: 06-23988079

Solliciteren:

meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

 


« Ga terug naar het vacature-overzicht
Rotterdam

Ben je een ervaren financieel administrateur, die graag zelfstandig een veelzijdige functie vervult? Wil je werken in een fijne werkomgeving met een enthousiaste groep mensen? Lees dan snel verder!

regio Bodegraven

Ben jij een ervaren financieel administratief medewerker en houd jij je graag bezig met de crediteuren- en debiteurenadministratie? Wil jij graag werken bij een groeiend bedrijf, waar medewerkers trots en betrokken zijn en met plezier naar hun werk gaan? Lees dan snel verder.

regio Leiden

Ben jij creatief, commercieel en klantgericht? Wil jij graag werken bij een warm en gezellig familiebedrijf? Lees dan snel verder!


De ervaring en vakkennis in matchmaking is wat er voor zorgt dat ik volgende keer ook graag weer terugkom.

Frans de Groot

Bedankt voor de snelle en professionele bemiddeling. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe baan en mijn nieuwe werkgever

Christiane

Waar het me zelf niet lukte iemand te vinden had Michele het binnen een paar dagen voor elkaar!

F. van 't Hoog

Ik heb de samenwerking met Michèle als professioneel en prettig ervaren. Geen poespas en ze doet wat ze belooft. Van harte aanbevolen!

Nanette

We hebben elke keer weer heel snel heel bekwame nieuwe mensen.

Johan

Meijboom Werving & Selectie  •  Marktstraat 5  •  2411 BE Bodegraven
Michèle Meijboom  •  +31(0) 6 23 988 079  •  meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

Meijboom Werving & Selectie
Marktstraat 5
2411 BE Bodegraven

Michèle Meijboom
+31(0) 6 23 988 079
meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

Meijboom Werving & Selectie | Ontwerp & realisatie: Matthja.nl & De Goudse Wolf