Financial Controller

alphen aan den rijn

Ben jij een ambitieuze en leergierige financial controller en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Zorg jij graag voor een goedlopende en correcte administratie en ben je iemand, die het ook leuk vindt om het verhaal achter de cijfers te doorgronden? Lees dan snel verder!

Waar kom je te werken?

Met 39 praktijken verspreid door Nederland is de opdrachtgever één van de meest impactvolle spelers in het land. Daarnaast zijn ze actief met hun mobiele service richting kwetsbare doelgroepen bij instellingen en verzorgingstehuizen. Ze hebben met een team van meer dan 900 professionals samen aandacht voor patiënten.

Je komt te werken op een modern ingericht hoofdkantoor. Er werken circa 40 enthousiaste collega’s nauw samen om de praktijken zoveel mogelijk te ontzorgen op het gebied van o.a. HR, inkoop, finance en marketing. Er heerst een informele en prettige sfeer, waarbij er hard wordt gewerkt en er ook veel ruimte is voor humor en een feestje op z’n tijd.

Wat ga je doen?

Als financial controller werk je nauw samen met het finance team om ervoor te zorgen dat de administratie en bijbehorende taken goed en efficiënt verlopen. Naast dat je verantwoordelijk bent voor het rapporteren van de cijfers, analyseer je de cijfers en bespreek je de bijzonderheden met het operations team. In deze rol rapporteer je direct aan de financieel manager.

Taken en verantwoordelijkheden zijn o.a.:

  • Je bent verantwoordelijk voor een 10 tot 15 entiteiten binnen de groep
  • Je controleert de administratie van de entiteiten op juistheid en volledigheid
  • Je voert zelfstandig de intercompany aansluitingen en accruals uit en bent daarmee verantwoordelijk voor de grootboek administratie
  • Je bent verantwoordelijk voor de periode afsluiting en rapportage van jouw entiteiten en mede verantwoordelijk voor de periode afsluiting van de groep
  • Je ondersteund de Manager Finance, Business Controller en CFO met rapportages aan de verschillende stakeholders
  • Je stelt jaarrekeningen op van de verschillende entiteiten en doet de voorbereiding op de audit van de groep
  • Je komt proactief met verbetervoorstellen en draagt ook graag bij aan de implementatie hiervan

Kortom we zoeken een kei in het zorgen voor een goedlopende en correcte administratie. Iemand die het ook leuk vindt om het verhaal achter de cijfers te doorgronden.

Geboden

  • Een rechtstreeks dienstverband bij de opdrachtgever
  • Een marktconform salaris: €4.000 a €5.500 (afhankelijk van jouw werkervaring)
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een reiskostenvergoeding, vakantiegeld, pensioenregeling, fietsregeling en gezellige teamuitjes
  • Ontwikkelmogelijkheden via onze eigen Academy
  • Een veelzijdige functie binnen een gezellig, enthousiast en professioneel team
  • Mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen
  • Mogelijkheid om zowel op kantoor als thuis te kunnen werken
  • Een laptop en telefoonvergoeding
  • Alle ruimte voor eigen initiatief en kennisdeling

Gevraagd

  • Jij hebt minimaal 5 jaar werkervaring opgedaan in een vergelijkbare functie of bijvoorbeeld als controller (in het MKB) of ambitie om daar naar toe te groeien
  • Jij bent integer, authentiek en empathisch
  • Jij bent zelf startend en zelfstandig en vindt het ook fijn om samen te werken en onderdeel uit te maken van een team
  • Jij bent zowel mondeling als schriftelijk vaardig in het Nederlands en ook Engels
  • Jij hebt ervaring in het werken met MS-Excel
  • Ervaring met Exact Financials is een pré
  • Jij vindt het leuk om verbeteringen aan te dragen én te realiseren

Meer informatie:

Bel of app me op: 06-23988079

Solliciteren:

meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

 


« Ga terug naar het vacature-overzicht
regio Haarlem

Ben jij een enthousiaste en creatieve marketeer die het een uitdaging vindt om alles op het gebied van marketing te vernieuwen: van de huisstijl tot aanwezigheid en zichtbaarheid op social media? Wil je daarnaast graag werken bij een groeiende ambitieuze organisatie met de sfeer van een familiebedrijf? Lees dan snel verder!

Amsterdam

Heb jij een echte salesdrive en wil jij jezelf graag commercieel verder ontwikkelen? Wil je werken bij een dynamische organisatie met een open werksfeer? Lees dan snel verder.

regio Haarlem

Ben je een enthousiaste inkoper en heb je ervaring met het plannen van inkopen, het controleren van leveringsafspraken en het bijhouden van administratie? Wil je daarnaast graag werken bij een groeiende ambitieuze organisatie met de sfeer van een familiebedrijf? Lees dan snel verder!


Waar het me zelf niet lukte iemand te vinden had Michele het binnen een paar dagen voor elkaar!

F. van 't Hoog

We hebben elke keer weer heel snel heel bekwame nieuwe mensen.

Johan

Bedankt voor de snelle en professionele bemiddeling. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe baan en mijn nieuwe werkgever

Christiane

De ervaring en vakkennis in matchmaking is wat er voor zorgt dat ik volgende keer ook graag weer terugkom.

Frans de Groot

Ik heb de samenwerking met Michèle als professioneel en prettig ervaren. Geen poespas en ze doet wat ze belooft. Van harte aanbevolen!

Nanette

Meijboom Werving & Selectie  •  Marktstraat 5  •  2411 BE Bodegraven
Michèle Meijboom  •  +31(0) 6 23 988 079  •  meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

Meijboom Werving & Selectie
Marktstraat 5
2411 BE Bodegraven

Michèle Meijboom
+31(0) 6 23 988 079
meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

Meijboom Werving & Selectie | Ontwerp & realisatie: Matthja.nl & De Goudse Wolf