Commercieel medewerker binnendienst (internationale klanten)

leiden

Zie jij werken met internationale klanten en collega’s als uitdaging? Heb je al commerciële ervaring binnen een technische omgeving? Lees dan snel verder!

De opdrachtgever ontwikkelt, produceert, verkoopt en onderhoudt pompen en pompinstallaties voor water aan- en afvoer in uiteenlopende toepassingen wereldwijd.

Wat ga je doen?

Je houdt je voornamelijk bezig met de operationele activiteiten om de verkoopkantoren optimaal te ondersteunen, zodat zij de klanten in hun markt met een goed advies kunnen overtuigen van onze producten. Dat doe je door veel contact te houden met de collega’s van de lokale vestigingen over de hele wereld. Je geeft technisch advies, weet wat er in de markten speelt, brengt ze de techniek en mogelijkheden van onze producten bij, zorgt voor een goede calculatie van offerteaanvragen en denkt commercieel en dienstverlenend mee.

Wat nog meer?

  • Het analyseren van het commercieel belang van opdrachten die buiten de standaard vallen;
  • Het signaleren en registeren van wensen vanuit de markt;
  • In samenwerking met de afdeling Product Development, IT of Datamanagement tools ontwikkelen die het werk van collega’s en klanten makkelijker maken en productkennis vergroten;
  • Als expert in jouw productgebied verzamel je marktinput en zet deze in;
  • Het herkennen van commerciële kansen en hierop inspelen.
  • Daarnaast ontvang je collega’s voor trainingen en kennismaking met onze producten.

Om ervoor te zorgen dat jouw (product)kennis up-to-date is en blijft worden er regelmatig product trainingen georganiseerd in onze eigen academie, bieden wij diverse e-learning modules aan en bieden wij de mogelijkheid tot (internationale) job rotations. Persoonlijke ontwikkeling vinden wij belangrijk!

Wat bieden wij?

  • Een mooi salaris: 3.000,- à 4.500,- (o.a. afhankelijk van ervaring) en een aantrekkelijk pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals winstdeling ter hoogte van een maandsalaris, reiskostenvergoeding, 27 vakantiedagen en 8 Adv
  • In- en externe opleidingen om jezelf te blijven ontwikkelen
  • Een bedrijfsrestaurant waar jij lekker kan lunchen
  • Regelmatig gezellige activiteiten met het team en het bedrijf
  • Een afwisselende functie bij een sterk, innovatief en groeiend bedrijf;
  • Deze functie is zowel in te vullen voor 32 als voor 40 uur met flexibele werktijden
  • Ruimte voor eigen inbreng om de afdeling te verbeteren en de sales te vergroten
  • De mogelijkheid om een paar keer per jaar klanten of internationale collega’s te bezoeken of te ontvangen binnen ons vernieuwde kantoor
  • Dit betreft een werving & selectieopdracht, wat betekent dat je rechtstreeks in dienst gaat bij de opdrachtgever

Wat vragen wij?

Om de specifieke kennis snel eigen te maken zoeken wij iemand die ervaring heeft in een soortgelijke functie, in een technische omgeving. Heb je dit niet, maar heb je affiniteit met techniek? Ook dan ontvangen wij graag je CV!

Wat je verder meebrengt:

  • Je bent voor zowel collega’s als klanten persoonlijk en inhoudelijk een betrokken gesprekspartner
  • Internationale werkervaring
  • Met jouw nieuwsgierigheid en inzicht weet jij waardevolle marktinformatie binnen te halen
  • Mbo+/ hbo werk- en denkniveau
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Duits, Frans en Spaans is een pre

 

Meer informatie:

Bel of app me op: 06-23988079

Solliciteren:

meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

 


« Ga terug naar het vacature-overzicht
regio Alphen aan den Rijn

Ben je graag het visitekaartje van het bedrijf en vind je het een uitdaging om bij te dragen aan een gastvrije en servicegerichte klantervaring? Spreekt een veelzijdig en breed takenpakket jou aan? En wil je graag werken bij een groeiend familiebedrijf met een warme en informele bedrijfscultuur? Lees dan snel verder!

regio Alphen aan den Rijn

Ga jij stralen van een soepel verlopende goederen- en dienstenstroom? Zie jij het als uitdaging om het operationele inkoopproces te verbeteren om zo klantwensen op een kostenefficiënte manier te vervullen? Lees dan snel verder!

regio Zoetermeer

Ben je klantvriendelijk en leg je makkelijk contact? Heb je al enige administratieve ervaring en bij voorkeur met het opstellen van offertes en orderverwerking? Lees dan snel verder!


We hebben elke keer weer heel snel heel bekwame nieuwe mensen.

Johan

Ik heb de samenwerking met Michèle als professioneel en prettig ervaren. Geen poespas en ze doet wat ze belooft. Van harte aanbevolen!

Nanette

Bedankt voor de snelle en professionele bemiddeling. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe baan en mijn nieuwe werkgever

Christiane

De ervaring en vakkennis in matchmaking is wat er voor zorgt dat ik volgende keer ook graag weer terugkom.

Frans de Groot

Waar het me zelf niet lukte iemand te vinden had Michele het binnen een paar dagen voor elkaar!

F. van 't Hoog

Meijboom Werving & Selectie  •  Marktstraat 5  •  2411 BE Bodegraven
Michèle Meijboom  •  +31(0) 6 23 988 079  •  meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

Meijboom Werving & Selectie
Marktstraat 5
2411 BE Bodegraven

Michèle Meijboom
+31(0) 6 23 988 079
meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

Meijboom Werving & Selectie | Ontwerp & realisatie: Matthja.nl & De Goudse Wolf