Medewerker Inkoop (32-40 uur)

Heb je al inkoopervaring en wil jij werken bij een innovatief bedrijf, dat duurzame en smaak verbeterende producten ontwikkelt? Lees dan snel verder!

Als Inkoop Medewerker ben jij werkzaam op de afdeling Operations en mede verantwoordelijk voor de uitvoering van het inkoopbeleid. Je werkt nauw samen met je collega's van Sales en Logistiek en je rapporteert aan de Operationeel Directeur. Je plaatst bestellingen en hebt contact met leveranciers in binnen- en buitenland over de afhandeling van orders. Daarnaast ga je op zoek naar alternatieve leveranciers en vraag je offertes aan. Ook zorg je voor alle administratieve handelingen in het ERP systeem (Exact online), bewaak je de planning en ben je verantwoordelijk voor een optimaal voorraad niveau.

Waar kom je te werken?

Dit jonge en dynamische bedrijf ontwikkelt innovatieve consumentenproducten. Ze produceren hun producten van gerecyclede/duurzame materialen en in CO2-vriendelijke fabrieken. Tegelijkertijd helpen de producten mensen om de verspilling van smaak, voedsel en verpakkingen te voorkomen.

Wat ga je doen?

  • Nieuwe leveranciers zoeken en contact onderhouden met bestaande leveranciers
  • Offertes aanvragen en vergelijken
  • Prijsafspraken maken en vastleggen
  • Inkooporders plaatsen en de prijs, kwaliteit en levertijd bewaken
  • Interne en externe communicatie voeren
  • Plannen van voldoende voorraad
  • Bijdragen in de verduurzaming van onze supply chain

Geboden

Een rechtstreeks dienstverband bij de opdrachtgever
Een prima marktconform maandsalaris (afhankelijk van je ervaring) en een goede bonusregeling en 25 vakantiedagen (als je 40 uur per week werkt)
Een werkgever die flexibel is en een zeer gezellige, ontspannen en verzorgde werkomgeving
Iedere dag een volledig verzorgde gezonde en/of lekkere lunch 
Vrijheid en verantwoordelijkheid
Op een duurzame manier impact maken met jouw expertise

Gevraagd

  • Mbo werk- en denkniveau
  • Bij voorkeur een afgeronde Nevi 1 opleiding
  • Aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Goede beheersing van Nederlands en Engels in woord en geschrift
  • Ervaring met ERP/MRP systemen en Microsoft Office (Excel)
  • Affiniteit met duurzaamheid (ESG)

 

Meer informatie:

Bel of app me op: 06-23988079

Solliciteren:

meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

 


« Ga terug naar het vacature-overzicht
regio Haarlem

Ben jij een enthousiaste en gedreven accountmanager, die kansen weet om te zetten in successen en heb jij bij voorkeur een achtergrond in de foodbranche of in technische richting? Lees dan snel verder!

regio Zwolle

Voor de regio Noordoost Nederland (Zuidoost Drenthe en Overijssel) zijn we voor één van onze opdrachtgevers op zoek naar een Accountmanager buitendienst.

regio Leiden

Is forecasting, voorraadplanning, voorraadmanagement en ketenoptimalisatie gesneden koek voor jou en werk je graag op zowel operationeel als tactisch niveau? Lees dan snel verder!


De ervaring en vakkennis in matchmaking is wat er voor zorgt dat ik volgende keer ook graag weer terugkom.

Frans de Groot

Waar het me zelf niet lukte iemand te vinden had Michele het binnen een paar dagen voor elkaar!

F. van 't Hoog

Ik heb de samenwerking met Michèle als professioneel en prettig ervaren. Geen poespas en ze doet wat ze belooft. Van harte aanbevolen!

Nanette

We hebben elke keer weer heel snel heel bekwame nieuwe mensen.

Johan

Bedankt voor de snelle en professionele bemiddeling. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe baan en mijn nieuwe werkgever

Christiane

Meijboom Werving & Selectie  •  Marktstraat 5  •  2411 BE Bodegraven
Michèle Meijboom  •  +31(0) 6 23 988 079  •  meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

Meijboom Werving & Selectie
Marktstraat 5
2411 BE Bodegraven

Michèle Meijboom
+31(0) 6 23 988 079
meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

Meijboom Werving & Selectie | Ontwerp & realisatie: Matthja.nl & De Goudse Wolf