HR adviseur (32-40 uur)

gouda

Ben jij een echte “bouwer” en krijg je energie van pionieren? Ben je daarnaast zelfstandig, hands-on en neem je graag initiatief? Lees dan snel meer over deze afwisselende functie!

Onze opdrachtgever is een no-nonsense familiebedrijf in de foodsector met circa 125 medewerkers. Zij leveren aan de groothandel, retailers en verwerkende industrie in binnen- en buitenland.

Wat ga je doen?

In deze functie ga jij een belangrijke bijdrage leveren aan het ontwikkelen, het optimaliseren en uniformeren van de HR-werkprocessen en het verbeteren van aanverwante diensten en producten. Met jouw toegankelijke persoonlijkheid, je kennis en ervaring ben jij in staat om directie en management te adviseren bij allerlei HR werkproces vraagstukken. Door jouw analytisch vermogen en denkkracht geef jij aanzet tot verbetering en/of verandering van deze werkprocessen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het verwerken gegevens en cijfers met betrekking tot salarissen en het uitbetalen van de salarissen, maar ook voor het opstellen van arbeidsovereenkomsten, werkgeversverklaringen. Daarnaast wordt uitleg verwacht als er vragen zijn binnen een organisatie over zaken met betrekking tot het loon.

Tot de taken behoren:

  • Optimaliseren van het personeels- en organisatiebeleid
  • Ontwikkelen van een uniform HR beleid binnen de gehele organisatie
  • Erop toezien dat wetten en regels, zoals bijvoorbeeld de sociale wetgeving en
  • arbeidsovereenkomsten worden nageleefd
  • Het (mede) opstellen van een personeelshandboek
  • Het beheren van de HR mailbox
  • Het (mede laten) opstellen van een arbobeleid en RI&E
  • Aanspreekpunt zijn voor werknemers betreffende personeelszaken
  • Mutaties verwerken, zoals veranderingen in loon of persoonsgegevens
  • Het opstellen van arbeidsovereenkomsten en werkgeversverklaringen
  • Het informeren van de werknemers over operationele HR zaken
  • Het informeren en adviseren van het management over operationele HR zaken
  • In samenwerking met het administratiekantoor verantwoordelijk voor een correcte loonadministratie (verzamelen, verwerken, controleren en digitaal archiveren van informatie over personeel)
  • Loonaangifte doen voor de belasting
  • Het verwerken van ziek- en betermeldingen
  • Zich op de hoogte houden van wijzigingen op het gebied van belastingen en wetgeving voor salarisadministratie
  • Tijdig voorbereiden en uitbetalen van de salarissen van het personeel
  • Rekruteren en selecteren van sollicitanten en het mede voeren van sollicitatiegesprekken

Wat bieden wij?

  • Een goed salaris (€3.800,- a €5.000,- afhankelijk van ervaring) en prima secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Ruim aantal vakantie en Adv dagen (circa 8 weken bij een fulltime dienstverband), reiskostenvergoeding en pensioenregeling, mogelijkheid om vrije dagen en overwerk uit te betalen en overwerk uit te betalen of tijd voor tijd en een eindejaarsuitkering (Cao gebonden)
  • Rechtstreeks dienstverband bij de opdrachtgever

Wat vragen wij?

  • Afgeronde HR opleiding (bij voorkeur op Hbo niveau)
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, analytisch vermogen en een zelfstandige en toegankelijke persoonlijkheid

 

Meer informatie:

Bel of app me op: 06-23988079

Solliciteren:

meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

 


« Ga terug naar het vacature-overzicht
regio Gouda

Ben jij een echte “bouwer” en krijg je energie van pionieren? Ben je daarnaast zelfstandig, hands-on en neem je graag initiatief? Lees dan snel meer over deze afwisselende functie!

Zoetermeer

Heb je al ervaring als Design Engineer en specifiek met consumentenproducten? Spreekt het je aan om op een duurzame manier impact te maken? Wil je werken bij een jong, ambitieus en dynamisch bedrijf? Lees dan snel verder!

Zoetermeer

Ben jij een allround financieel professional en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging waarin je verantwoordelijkheid draagt voor de financiële processen? Wil je werken bij een jong, ambitieus en dynamisch bedrijf? Lees dan snel verder!


Waar het me zelf niet lukte iemand te vinden had Michele het binnen een paar dagen voor elkaar!

F. van 't Hoog

Ik heb de samenwerking met Michèle als professioneel en prettig ervaren. Geen poespas en ze doet wat ze belooft. Van harte aanbevolen!

Nanette

We hebben elke keer weer heel snel heel bekwame nieuwe mensen.

Johan

De ervaring en vakkennis in matchmaking is wat er voor zorgt dat ik volgende keer ook graag weer terugkom.

Frans de Groot

Bedankt voor de snelle en professionele bemiddeling. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe baan en mijn nieuwe werkgever

Christiane

Meijboom Werving & Selectie  •  Marktstraat 5  •  2411 BE Bodegraven
Michèle Meijboom  •  +31(0) 6 23 988 079  •  meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

Meijboom Werving & Selectie
Marktstraat 5
2411 BE Bodegraven

Michèle Meijboom
+31(0) 6 23 988 079
meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

Meijboom Werving & Selectie | Ontwerp & realisatie: Matthja.nl & De Goudse Wolf