Commercieel administratief medewerker

utrecht

Krijg jij energie van het goed regelen van commerciële processen in een dynamische omgeving? En wil jij graag onderdeel zijn van een organisatie met veel ruimte voor eigen inbreng en de mogelijkheid tot het ontwikkelen van jezelf? Lees dan snel verder!

Onze opdrachtgever verlegt grenzen voor een gezonde leefomgeving. Ze adviseren en inspecteren op het gebied van water, lucht en binnenklimaat in gebouwen. Bij deze organisatie vind je drie bedrijven onder één dak, waar in totaal 100 grensverleggers dagelijks bezig zijn met het realiseren van veilig drinkwater en een gezond binnenklimaat. Ze doen dit samen, vanuit betrokkenheid en met een sterk verantwoordelijkheidsgevoel.

En dat is nog niet alles: ze zijn een World-class Workplace! Een label waar ze enorm trots op zijn en welke ze hebben verkregen door de waardevolle feedback van hun eigen mensen. Goed werkgeverschap vinden ze erg belangrijk. Dat zit voor hen in met plezier naar je werk gaan, uitdaging en ontwikkeling binnen je vakgebied en er voor elkaar zijn. Een fijne plek waar iedereen zich thuis voelt en zich kan ontwikkelen. Daar gaan zij voor!

In deze functie ben jij de schakel tussen klanten, Projectleiders, Commercieel managers en leveranciers. Je weet alle inkomende vragen, verzoeken en wensen met elkaar te verbinden en gaat voor een optimale dienstverlening. Je legt makkelijk contact en zorgt er samen met je collega’s voor dat onze klanten op hun wenken worden bediend. Je gaat aan de slag voor alle drie de organisaties binnen deze groep. Een mooie en uitdagende job met veel afwisseling en samenwerking!

Wat ga je doen?

  • Je stelt offertes op en draagt zorg voor een juiste administratieve verwerking;
  • Je zorgt voor een tijdige opvolging van de uitgebrachte offertes en zorgt voor een actueel statusoverzicht;
  • Je onderhoudt doorlopend contact met klanten en leveranciers. Je bent hun eerste aanspreekpunt en vertaalt vragen naar passende offertes en heldere antwoorden;
  • Je bent verantwoordelijk voor de eerstelijns binnenkomende telefonie;
  • Je plant commerciële afspraken in;
  • Je staat klaar voor je collega’s van het Bedrijfsbureau als het gaat om de overdracht van offerte naar uitvoering.

Geboden

  • Je salaris ligt tussen € 2.655,00 en € 3.705,00 o.b.v. een 40-urige werkweek, afhankelijk van kennis en werkervaring;
  • Je krijgt 28 vakantiedagen (o.b.v. een 40-urige werkweek) en de mogelijkheid om 10 vakantiedagen bij te kopen;
  • Volop ruimte voor ontspanning, gezelligheid, diverse teamuitjes, zomerbarbecue, eindejaarsfeest etc.
  • Persoonlijk ontwikkelplan, zodat je jouw skills kunt blijven ontwikkelen;
  • Vrijheid en ruimte om je eigen inbreng te leveren en ideeën te ontwikkelen;
  • Je bouwt pensioen op binnen een mooie regeling.
  • Dit betreft een werving & selectieopdracht, wat betekent dat je rechtstreeks in dienst gaat bij de opdrachtgever

Gevraagd

  • Je beschikt over relevante ervaring in een vergelijkbare functie als medewerker commerciële binnendienst of een andere gelijkwaardige functie;
  • Je krijgt energie van het werken in een organisatie met veel dynamiek en denkt altijd in oplossingen en kansen;
  • Je werkt zorgvuldig en gestructureerd;
  • Je bent klantgericht en dienstverlenend ingesteld;
  • Je denkt proactief mee met onze klanten en leveranciers;
  • Je bent communicatief sterk en kan makkelijk schakelen tussen verschillende werkzaamheden en diensten.

 

Meer informatie:

Bel of app me op: 06-23988079

Solliciteren:

meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

 


« Ga terug naar het vacature-overzicht
regio Alphen aan den Rijn

Ben jij een ervaren en energieke inkoper die meer zoekt dan alleen de volgende order? Zie je kansen waar anderen processen zien? En wil je graag werken bij een dynamische commerciële organisatie met een informele fijne werksfeer? Lees dan snel verder!

regio Alphen aan den Rijn

Als commercieel administratief medewerker ondersteun je jouw verkoopteam met administratieve, organisatorische en commerciële werkzaamheden in de meest brede zin.

regio Alphen aan den Rijn

Vind je het uitdagend om logistieke- en administratieve taken te combineren met de organisatie van (inter)nationale transporten? Wil je graag werken in een collegiale omgeving bij een (h)echt familiebedrijf? Lees dan snel verder!


De ervaring en vakkennis in matchmaking is wat er voor zorgt dat ik volgende keer ook graag weer terugkom.

Frans de Groot

We hebben elke keer weer heel snel heel bekwame nieuwe mensen.

Johan

Ik heb de samenwerking met Michèle als professioneel en prettig ervaren. Geen poespas en ze doet wat ze belooft. Van harte aanbevolen!

Nanette

Bedankt voor de snelle en professionele bemiddeling. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe baan en mijn nieuwe werkgever

Christiane

Waar het me zelf niet lukte iemand te vinden had Michele het binnen een paar dagen voor elkaar!

F. van 't Hoog

Meijboom Werving & Selectie  •  Marktstraat 5  •  2411 BE Bodegraven
Michèle Meijboom  •  +31(0) 6 23 988 079  •  meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

Meijboom Werving & Selectie
Marktstraat 5
2411 BE Bodegraven

Michèle Meijboom
+31(0) 6 23 988 079
meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

Meijboom Werving & Selectie | Ontwerp & realisatie: Matthja.nl & De Goudse Wolf