Administratief medewerker (24-28 uur)

alphen aan den rijn

Pak je makkelijk de telefoon, los je makkelijk administratieve vraagstukken op en heb je misschien ook al ervaring met het maken van planningen? Ben je op zoek naar een afwisselende functie en wil je werken bij een innovatief en dynamisch bedrijf? Lees dan snel verder!

De opdrachtgever ontwikkelt, produceert, verkoopt en onderhoudt pompen en pompinstallaties voor water aan- en afvoer in uiteenlopende toepassingen wereldwijd.

Wat ga je doen?

Als administratief medewerker ondersteun je de planner en werkvoorbereider uit jouw team met alle voorkomende werkzaamheden op de afdeling. Samen zorg je ervoor dat alle monteursbezoeken volgens planning worden uitgevoerd en alle communicatie en administratie rondom de werkzaamheden op tijd en in de juiste volgorde wordt opgepakt.

We begeleiden op de afdeling het hele dienstverleningsproces; van planning en afstemming met de klanten tot uitvoering en facturatie. Naast een aantal vaste taken ben jij een echte duizendpoot en afwisselend inzetbaar op alle mogelijke afdelingswerkzaamheden.

Bij vaste taken kun je denken aan:

  • Beheer van inkomende e-mail in de Service inbox
  • Verwerken van administratieve wijzigingen
  • Sleutelbeheer
  • Aanvragen van opdrachtbonnen (bij storingen)
  • Verwerken van facturatie (Oracle)
  • In jouw functie heb je veelvuldig contact met klanten, monteurs en planners

Geboden

  • Een mooi salaris: 2.500,- à 3.000,- (o.a. afhankelijk van ervaring) en een aantrekkelijk pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (cao metalektro), zoals winstdeling ter hoogte van een maandsalaris, reiskostenvergoeding, 27 vakantiedagen en 13 Adv (bij een fulltime dienstverband)
  • Een afwisselende functie bij een sterk en innovatief bedrijf met een informeel karakter
  • Gezellig team waar samenwerken hoog in het vaandel staat
  • De ruimte om initiatieven te ontplooien en verantwoordelijkheid te nemen
  • Ondersteuning in de vorm van coaching en scholing
  • Regelmatig gezellige activiteiten met het team en het bedrijf
  • Een bedrijfsrestaurant waar jij lekker kan lunchen
  • De mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken
  • Dit betreft een werving & selectieopdracht, wat betekent dat je rechtstreeks in dienst gaat bij de opdrachtgever

Gevraagd

Een flexibele, enthousiaste en energieke instelling. Samen met je 3 collega’s ondersteun jij de werkvoorbereiders en planners, jij weet goed overzicht te behouden.  Bij voorkeur heb je ervaring met Oracle en anders hebben computersystemen geen geheimen voor jou, jij weet je dat snel eigen te maken.

Wat nog meer?

  • Je bent servicegericht en hulpvaardig, je helpt graag je collega’s om ervoor te zorgen dat alles op jullie afdeling op rolletjes loopt
  • Snel kunnen schakelen. Jij houdt altijd het overzicht, ziet snel oplossingen en pakt meteen door om ze uit te voeren
  • Goede communicatieve vaardigheden. Je bent ongeveer een derde van jouw tijd telefonisch in gesprek met klanten en collega’s om zo efficiënt mogelijk te plannen en iedereen correct te informeren
  • Mbo+ werk- of denkniveau
  • Bij voorkeur enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie in een omgeving waarin je te maken hebt gehad met monteurs en klanten

 

Meer informatie:

Bel of app me op: 06-23988079

Solliciteren:

meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

 


« Ga terug naar het vacature-overzicht
regio Haarlem

Ben jij een enthousiaste en gedreven accountmanager, die kansen weet om te zetten in successen en heb jij bij voorkeur een achtergrond in de foodbranche of in technische richting? Lees dan snel verder!

regio Zwolle

Voor de regio Noordoost Nederland (Zuidoost Drenthe en Overijssel) zijn we voor één van onze opdrachtgevers op zoek naar een Accountmanager buitendienst.

Heb je al inkoopervaring en wil jij werken bij een innovatief bedrijf, dat duurzame en smaak verbeterende producten ontwikkelt? Lees dan snel verder!


Waar het me zelf niet lukte iemand te vinden had Michele het binnen een paar dagen voor elkaar!

F. van 't Hoog

Bedankt voor de snelle en professionele bemiddeling. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe baan en mijn nieuwe werkgever

Christiane

De ervaring en vakkennis in matchmaking is wat er voor zorgt dat ik volgende keer ook graag weer terugkom.

Frans de Groot

We hebben elke keer weer heel snel heel bekwame nieuwe mensen.

Johan

Ik heb de samenwerking met Michèle als professioneel en prettig ervaren. Geen poespas en ze doet wat ze belooft. Van harte aanbevolen!

Nanette

Meijboom Werving & Selectie  •  Marktstraat 5  •  2411 BE Bodegraven
Michèle Meijboom  •  +31(0) 6 23 988 079  •  meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

Meijboom Werving & Selectie
Marktstraat 5
2411 BE Bodegraven

Michèle Meijboom
+31(0) 6 23 988 079
meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

Meijboom Werving & Selectie | Ontwerp & realisatie: Matthja.nl & De Goudse Wolf