Administratief logistiek medewerker (24-40 uur)

alphen aan den rijn

Vind je het uitdagend om logistieke- en administratieve taken te combineren met de organisatie van (inter)nationale transporten? Wil je graag werken in een collegiale omgeving bij een (h)echt familiebedrijf? Lees dan snel verder!

Onze opdrachtgever is een toonaangevende ontwerper en fabrikant van gesmede producten voor afmeren, zwaar hijswerk, ankerbehandeling en tuigagetoepassingen. Ze zijn actief in een gespecialiseerde wereldmarkt, waar kwaliteit, leverbetrouwbaarheid en snelle leveringen op de eerste plaats komen. Deze markten vragen om een tijdige en correcte levering van de producten. Het transport moet aansluiten bij de wensen van de klant.

Wat ga je doen?

  • Het organiseren van (inter)nationale transporten
  • Verzorgen van de benodigde informatie en documentatie voor ontvangers, waaronder douanedocumentatie en CMR
  • Administratieve taken ter ondersteuning van de operationele processen
  • Andere voorkomende werkzaamheden

Geboden

  • Een uitdagende functie, die veel energie en voldoening kan opleveren
  • Een informele en collegiale cultuur
  • Een salaris van €3.000,- a €4.000,- (afhankelijk van opleiding en ervaring)
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding, eindejaarsgratificatie (afhankelijk van het bedrijfsresultaat), pensioenregeling volgens de Cao Metaal & Techniek
  • Contract rechtstreeks bij de opdrachtgever

Gevraagd

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau  
  • Relevante werkervaring en specifiek met het organiseren van (inter)nationale transporten
  • Bij parttime beschikbaarheid bereid om op maandag, woensdag en vrijdag te werken
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Flexibel en in staat om snel te schakelen tussen verschillende werkzaamheden
  • Representatief, een opgewekt karakter en een groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Kennis en ervaring van Business Central is een pré

 

Meer informatie:

Bel of app me op: 06-23988079

Solliciteren:

meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

 


« Ga terug naar het vacature-overzicht
regio Zoetermeer

Ben je klantvriendelijk en leg je makkelijk contact? Heb je al enige administratieve ervaring en bij voorkeur met het opstellen van offertes en orderverwerking? Lees dan snel verder!

Amsterdam

Heb jij een echte salesdrive en wil jij jezelf graag commercieel verder ontwikkelen? Wil je werken bij een dynamische organisatie met een open werksfeer? Lees dan snel verder.

regio Alphen aan den Rijn

Vind je het uitdagend om logistieke- en administratieve taken te combineren met de organisatie van (inter)nationale transporten? Wil je graag werken in een collegiale omgeving bij een (h)echt familiebedrijf? Lees dan snel verder!


Waar het me zelf niet lukte iemand te vinden had Michele het binnen een paar dagen voor elkaar!

F. van 't Hoog

De ervaring en vakkennis in matchmaking is wat er voor zorgt dat ik volgende keer ook graag weer terugkom.

Frans de Groot

Bedankt voor de snelle en professionele bemiddeling. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe baan en mijn nieuwe werkgever

Christiane

We hebben elke keer weer heel snel heel bekwame nieuwe mensen.

Johan

Ik heb de samenwerking met Michèle als professioneel en prettig ervaren. Geen poespas en ze doet wat ze belooft. Van harte aanbevolen!

Nanette

Meijboom Werving & Selectie  •  Marktstraat 5  •  2411 BE Bodegraven
Michèle Meijboom  •  +31(0) 6 23 988 079  •  meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

Meijboom Werving & Selectie
Marktstraat 5
2411 BE Bodegraven

Michèle Meijboom
+31(0) 6 23 988 079
meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

Meijboom Werving & Selectie | Ontwerp & realisatie: Matthja.nl & De Goudse Wolf